شرایط و قوانین فروشگاه اینترنتی کاکاتو

کاربر گرامی لطفاً موارد زیر را جهت استفاده بهینه از خدمات کاکاتو به دقت ملاحظه فرمایید.

ورود کاربران به وب‏‌سایت کاکاتو هنگام استفاده از پروفایل شخصی، طرح‏‌های تشویقی و سایر خدمات ارائه شده توسط کاکاتو به معنای آگاه بودن و پذیرفتن شرایط و قوانین و همچنین نحوه استفاده از سرویس‌‏ها و خدمات کاکاتو است. توجه داشته باشید که ثبت سفارش نیز در هر زمان به معنی پذیرفتن کامل کلیه شرایط و قوانین کاکاتو از سوی کاربر است.

قوانین عمومی

توجه داشته باشید کلیه اصول کاکاتو منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده است و متعاقبا کاربر نیز موظف به رعایت قوانین مرتبط با کاربر است. در صورتی که در قوانین مندرج، رویه‏‌های کاکاتو تغییراتی در آینده ایجاد شود، در همین صفحه منتشر و به روز رسانی می شود و شما توافق می‏‌کنید که استفاده مستمر شما از سایت به معنی پذیرش هرگونه تغییر است.

تعریف مشتری یا کاربر

مشتری یا کاربر به شخصی گفته می‌شود که با اطلاعات کاربری خود که در فرم ثبت‌نام درج کرده است، به ثبت سفارش یا هرگونه استفاده از خدمات فروشگاه اینترنتی کاکاتو اقدام کند.

ارتباطات الکترونیکی

هنگامی که شما از سرویس‌‏ها و خدمات کاکاتو استفاده می‏‌کنید، سفارش اینترنتی خود را ثبت یا خرید می‏‌کنید و یا به کاکاتو ایمیل می‏‌زنید، این ارتباطات به صورت الکترونیکی انجام می‏‌شود و در صورتی که درخواست شما با رعایت کلیه اصول و رویه‏‌ها باشد،

شما موافقت می‌‏کنید که کاکاتو به صورت الکترونیکی (از طریق پست الکترونیکی، سرویس پیام کوتاه و سایر سرویس‌های الکترونیکی) به درخواست شما پاسخ دهد.

 

قوانین و مقررات فروشگاه آنلاین لباس کاکاتو

برای خرید از کاکاتو حتما باید در سایت عضو شوید، زیرا برای ارسال کالا و به اشتراک گذاری اخبار کاکاتو به اطلاعات شما نیازمندیم. در ۲۴ ساعت شبانه روز و هفت روز هفته می توانید سفارشات خود را ثبت کنید. رسیدگی و پردازش سفارش هایی که در ساعات غیرکاری ثبت می شوند در اولین ساعت کاری روز بعد انجام خواهد شد. ثبت سفارش برای کالایی که موجودی آن صفر می باشد امکان پذیر نمی باشد. امکان ثبت سفارش تلفنی وجود ندارد. جهت برگشت کالای خریداری شده با اعلام شماره فاکتور با شماره تلفن های کاکاتو تماس گرفته تا جهت مرجوع کالا هماهنگی های لازم انجام شود. درصورت برگشت کالا پس از دریافت کالا توسط کاکاتو، ظرف مدت ۴۸ ساعت مبلغ کالا به حساب کاربر واریز می شود. هزینه ارسال کالای خریداری شده در صورتی که رقم کل فاکتور کمتر از یک میلیون و دویست هزار تومان باشد برای مشتریان تمامی شهرها ۴۰ هزار تومان می باشد. و درصورتی که یک میلیون و دویست هزار تومان و یا بیشتر باشد رایگان می باشد. همه کاربران از طریق درگاه اینترنتی و با استفاده از همه کارتهای بانکی عضو شبکه شتاب در سایت کاکاتو هزینه سفارش را به صورت آنلاین پرداخت کنند. گاهی ممکن است در هنگام پرداخت شبکه بانکی قطع شود و پرداخت ناموفق باشد، در این صورت جای نگرانی وجود ندارد زیرا پول شما در حساب های میان بانکی است و خود بانک مغایرت ها را رفع نموده و مبلغ را به صورت خودکار به حساب شما برگشت می دهد. اگر تا ۷۲ ساعت مبلغ به حساب شما برگشت نخورد آنگاه با شماره تلفن ۰۹۹۰۹۲۹۲۶۱۹ تماس حاصل فرمایید.

ضمانت بازگشت کالا

باتوجه به اینکه وبسایت کاکاتو اصالت و کیفیت کالای خود را تضمین مینماید، ممکن است مشتری پس از خرید، درخواست مرجوع، تعویض رنگ یا سایز سفارش ثبت شده را داشته باشد. در این شرایط توجه به این نکات الزامی می باشد:

انصراف از خرید

چنانچه مشتری پس از دریافت سفارش از خرید خود منصرف شد، انصراف خود را باید حداکثر ظرف ۴۸ ساعت به واحد پشتیبانی اطلاع دهد. در این حالت، بازگرداندن کالا درصورتی امکانپذیر است که کالا در حالت اولیه و استفاده نشده باشد. همچنین اگر کالا به‌ همراه هدیه فروخته شده باشد، بازگرداندن هدیه همراه آن نیز الزامی است. لطفاً توجه داشته باشید که هرگونه تغییر در شرایط اولیه کالا، امکان استفاده از این شرایط را از بین خواهد برد. بازگشت کالا در صورتی امکانپذیر است که هیچگونه آثاری از استفاده، مانند لکه، رنگ پریدگی یا بوی عطر و بدن وجود نداشته باشد و برچسب، مارک، دکمه و سایر ملحقات جدا نشده باشد. در صورت انصراف از خرید و درخواست مرجوع سفارش و عدم وجود ایراد، مغایرت یا آسیب‌دیدگی در کالای ارسالی توسط کاکاتو، هزینه ارسال به عهده مشتری خواهد بود. ممکن است مشتری پس از خرید با مشکلاتی همچون مغایرت در رنگ یا سایز با سفارش ثبت شده، عدم تطابق عکس محصول با خود محصول روبرو شود و درخواست بازگشت کالا و مرجوعی را داشته باشد. کارشناسان خدمات پس از فروش کاکاتو، مغایرت اعلام شده توسط مشتری را بررسی و کنترل می‌‏کنند. اگر مغایرت احتمالی توسط کارشناسان تایید شود، مرجوع وجه صورت می گیرد و هزینه ارسال با شرکت خواهد بود.

تعویض کالا

کاکاتو خدماتی نظیر تعویض لباس (تعویض مدل، رنگ و یا سایز) را برای شما مشتریان گرامی فراهم کرده است. چنانچه مشتری پس از دریافت سفارش درخواست تعویض لباس را داشته باشد، باید حداکثر ظرف ۴۸ ساعت به واحد پشتیبانی اطلاع دهد. هرگونه تغییر در شرایط اولیه کالا، امکان استفاده از این شرایط را از بین خواهد برد. اگر در زمان رسیدگی و طی مراحل تست کارشناسی و اقدامات لازم برای تعویض کالا، موجودی آن به اتمام برسد؛ کاکاتو بنا به انتخاب مشتری، کالای دیگری را ارسال می‌کند و یا وجه کالای مرجوعی را به حساب مشتری واریز می‌کند. در صورت درخواست تعویض لباس و نیاز به ارسال مجدد سفارش، هزینه ارسال مجدد، توسط مشتری پرداخت خواهد شد.

گارانتی محصولات

اگر از زمان دریافت سفارش توسط مشتری، حداکثر به مدت یک هفته، ایرادی در لباس ایجاد شود که از سمت گروه تولیدی کاکاتو رخ داده باشد، کاکاتو موظف به جبران خسارت پیش آمده می باشد. کارشناسان پشتیبانی و خدمات پس از فروش کاکاتو، ایرادهای اعلام شده توسط مشتری را بررسی و کنترل می‌‏کنند. اگر ایراد یا آسیب‌دیدگی توسط کارشناسان ما تایید شود، کالا تعویض خواهد شد و یا مشتری می‌تواند کالای خود را با کالای دیگری جایگزین کند. بدیهی است که در صورت انتخاب کالای دیگر، تفاوت قیمت کالای جدید با کالای مرجوعی (مبلغ درج شده در فاکتور) محاسبه و قبل از ارسال تسویه می‌شود. لازم به ذکر است که ضمانت بازگشت کالا و تعویض کالا منوط و مشروط به موجود بودن کالا در انبار شرکت است.